Jižní Morava pestrá a přívětivá

02.01.2012 | 14:25
Jižní Morava pestrá a přívětivá

Centrála cestovního ruchu Jižní Morava letos na veletrzích představuje nabídku tradičních hodnot, lákajících k návštěvě především turisty z tuzemska. Přicházíme však také s novinkami. Tuzemští návštěvníci tvoří trvale dvě třetiny ubytovaných hostů kraje. Mezi cizinci pak stabilně dominují Slováci, proto pamatujeme i na ně. Například v projektu Jižní Morava – oblíbená domácí destinace propagujeme dvě hlavní témata − víno a slunce. Ucelené turistické balíčky tematicky rozdělíme do dvou řad, určených rodinám s dětmi (Kraj slunce) a střední generaci bez dětí (Kraj vína). V síti turistických TOP cílů, která se rozrostla na 28, chceme garantovat skutečně špičkové služby.

Právě kvalita služeb nám musí nejvíc ležet na srdci, máme-li být konkurenceschopní. Proto Centrála cestovního ruchu Jižní Morava pracuje na projektu Komunikující místo, financovaném z Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Pro vedoucí pracovníky organizací, působících v cestovním ruchu i ve veřejné správě, jsme připravili čtyři vzdělávací moduly. První je zaměřen na udržitelný cestovní ruch a jeho multiplikační efekty. Standardy kvality služeb a základní komunikační postupy v podnicích budou náplní druhého bloku. Multikulturní komunikace v provozu služeb cestovního ruchu je tématem třetího bloku, zatímco čtvrtý je zaměřen na vedení provozu a týmovou práci. Mezi novinkami, které tuzemským i zahraničním návštěvníkům regionu letos představujeme, je vedle Vily Tugendhat a Hvězdárny a planetária Brno po přestavbě také nabídka poznávání obnovené spirituality klášterů na jižní Moravě, související s blížícím se cyrilometodějským výročím. Velkou šanci stát se atrakcí zážitkové turistiky pro mladé i dospělé má Ráj permoníků v Oslavanech. Jeho návštěvníci najdou na ploše 5000 metrů pod renovovanou věží někdejšího dolu Kukla 26 atrakcí souvisejících s uhelným dolováním, v nichž se naučný aspekt snoubí s prověrkou fyzické i psychické zdatnosti. Tato kombinace poznávacího a adrenalinového programu je v ČR zatím ojedinělým příkladem produktu, těžícího ze zaniklé průmyslové tradice regionu. Ráj permoníků se otevře veřejnosti prvního května.




počet zhlédnutí: 2684

tento článek najdete ve vydání: KAM po Česku leden - únor 2012

Máte zájem
o zásílání novinek?

Zadejte Vaši emailovou adresu a zajistěte si tak aktuality z České republiky.

Produkt byl úspěšně přidán do košíku
Produkt byl úspěšně odebrán z košíku

Děkujeme za Vaši odpověď,

Nesouhlas se zpracováním Vašich osobních údajů byl zaznamenán.

Váš záznam bude z databáze Vydavatelstvím KAM po Česku s.r.o. vymazán neprodleně, nejpozději však v zákonné lhůtě.

Váš hlas byl započítán. Děkujeme.