CzechTourism v roce 2013

22.01.2013 | 00:00

Rok 2013 se nejen v České republice, ale také v agentuře CzechTourism ponese v duchu oslav 20. výročí jejich vzniku. Dvacet let si do kalendáře zapíšeme také v souvislosti s nástupem Václava Havla na pozici prvního prezidenta samostatného státu. Dvacáté výročí oslaví Tourregioni lm, mladší sourozenec nejstaršího i lmového festivalu turistických i lmů Touri lmu. Dalo by se říci, že důvodů ke komunikaci číslice 20 bude v následujícím roce celá řada.

V lednu chceme představit nový vizuální styl České republiky a kampaň, která by měla náš stát akcentovat jako zemi příběhů. Zveme návštěvníky do Česka a chceme, aby si zde prožili svůj osobní příběh zrovna tak jako řada slavných osobností ze světa i z domova. V březnu natočíme na letišti Václava Havla a na praž- ském hlavním nádraží dva příběhy, jakési taneční a hudební performance, z nichž poskládáme několik spotů, které se stanou průvodci našich oi ciálních prezentací. Čechy bychom chtěli společně s novými železničními dopravci pozvat do hlavního města a představit 20 důvodů pro návštěvu kulturní Prahy. V dubnu zahájí- me novou sezonu na tuzemských hradech a zámcích a 20 symbolickými klíči bychom chtěli odemknout 20 z nich. Hodláme oživit značku Karlovarský týden, a to hned dvakrát – na jaře a na podzim –, a zabalit tak do úhlednějšího balíčku tradiční Porcelánové dny, zahá- jení lázeňské sezony a Food Cup.

Prázdniny zahájíme open air festivalem na téma 20 důvodů pro zábavné prázdniny v Česku. Společně s kolegy s České televize uvedeme čtvrtou sérii prázdninového týdeníku „Toulavá kamera vychutnává Česko“. V září vyrazíme s Glass Art Festivalem za našimi sousedy do okolních zemí a se zcela novým pojetím a propagací tradičních producentů sklářských výrobků se zastavíme v Drážďanech, Vratislavi, Bratislavě, Vídni, v Mnichově a v Praze. Společnost nám bude dělat 20 velkoformátových fotograi í s 20 tématy novodobé historie našeho státu. Na podzim posílíme naše aktivity v rámci podpory projektu CzechSpecials, certii kované restaurace představíme na řadě gastrofestivalů a vyhlá- síme také i nále rozhlasové soutěže, kterou budeme realizovat s naším partnerem, Českým rozhlasem.

V prosinci ukončíme oslavy slavnostním předá- váním cen za důležité počiny v oboru osobnostem, které se o úspěchy přičinily. Pracovně jsme je nazvali jakýmisi mezníky, ostatně celá naše historie se skládá z mezníků, které také nepochybně provázely historii 20 let cestovního ruchu České republiky.

Pavel Klicpera, ředitel odboru mediální komunikace, tiskový mluvčí




počet zhlédnutí: 2656

tento článek najdete ve vydání: KAM po Česku leden - únor 2013

Máte zájem
o zásílání novinek?

Zadejte Vaši emailovou adresu a zajistěte si tak aktuality z České republiky.

Produkt byl úspěšně přidán do košíku
Produkt byl úspěšně odebrán z košíku

Děkujeme za Vaši odpověď,

Nesouhlas se zpracováním Vašich osobních údajů byl zaznamenán.

Váš záznam bude z databáze Vydavatelstvím KAM po Česku s.r.o. vymazán neprodleně, nejpozději však v zákonné lhůtě.

Váš hlas byl započítán. Děkujeme.