TURISTPROPAG chce přispět ke zvýšení kvality propagace cestovního ruchu  Přidat aktualitu

02.05.2017 | 09:51
TURISTPROPAG chce přispět ke zvýšení kvality propagace cestovního ruchu

Přispět ke zvýšení úrovně propagačních materiálů zaměřených na cestovní ruch je cílem celorepublikové soutěžní přehlídky TuristPropag, kterou pořádá společnost Zlatý pruh Polabí, o.p.s. spolu s Asociací turistických informačních center České republiky (A.T.I.C. ČR), Výstavištěm Lysá nad Labem a.s., Svazem měst a obcí, Asociací cestovních kanceláří ČR, Asociací turistických regionů ČR, Fórem cestovního ruchu ČR a dalšími partnery. Do druhého ročníku vydavatelé přihlásili 182 produktů v 12 kategoriích. Uděleno bylo také pět zvláštních cen. Výsledky byly vyhlášeny v rámci druhého ročníku veletrhu cestovního ruchu Regiony České republiky, který se konal od 27. dubna do 1. května na výstavišti v Lysé nad Labem.

„Proti loňskému prvnímu ročníku se objevilo několik materiálů, které na první pohled vyčnívaly nad ostatní. Ať už to byla například brožura Brněnské podzemí, zajímavé ‚trhací‘ mapy Beskyd nebo úžasná publikace o barokní Lysé nad Labem,“ řekl ředitel společnosti Zlatý pruh Polabí o.p.s. Pavel Hlaváč.  Rostoucí úroveň propagačních materiálů je podle něj i odrazem konce bohatých evropských dotací, které do této oblasti v minulosti směřovaly. Vydavatelé už peníze neseženou tak lehce, o tom, co vydají, více přemýšlejí a preferují kvalitu nad kvantitou.

Pětičlenná porota soutěže složená ze zástupců Výstaviště Lysá nad Labem a.s., Asociace turistických informačních center, CzechTourismu a vydavatelů proto letos neměla vůbec lehkou práci. Podrobné výsledky soutěže jsou uvedeny v příloze. Ceny do soutěže věnovaly společnosti Posázaví, o.p.s., Zlatý pruh Polabí, o.p.s., Město Lysá nad Labem, Kam po Česku a Česká centrála cestovního ruchu.

Soutěž TuristPropag navázala na podobnou přehlídku, která se konala před lety v Písku. „Bylo mě moc líto, že ta akce skončila, a hledal jsem způsob, jak ji oživit. Podařilo se mi to díky kamarádům a partnerům, kteří jsou podobně naladěni a podpořili nás,“ dodal Pavel Hlaváč. Byl by rád, kdyby se TuristPropag stal prestižní přehlídkou tištěných turisticko-propagačních materiálů. Pro vydavatele letáků, brožur, průvodců, map, kalendářů, zpravodajů a publikací může být nejen zajímavou inspirací, ale také příležitostí k setkání a výměně informací a zkušeností. Ve výsledku by to mělo pomoci zvýšit obsahovou a vizuální stránku materiálů v českém jazyce zacílených na turisty.

Zlatý pruh Polabí je obecně prospěšnou společností, která působí v oblasti podpory cestovního ruchu v severovýchodní části Středočeského kraje. Byla založena v roce 2005. Ve spolupráci s Krajským úřadem Středočeského kraje a Českou centrálou cestovního ruchu CzechTourism vytváří marketingovou podporu této destinace, propaguje a podporuje vytváření nových jednotlivých cílů a turistických produktů. Na základě konkrétních partnerských smluv spolupracuje s turistickými informačními centry a dalšími subjekty cestovního ruchu, ať již s podnikateli nebo zástupci měst a obcí.




Máte zájem
o zásílání novinek?

Zadejte Vaši emailovou adresu a zajistěte si tak aktuality z České republiky.

Produkt byl úspěšně přidán do košíku
Produkt byl úspěšně odebrán z košíku

Děkujeme za Vaši odpověď,

Nesouhlas se zpracováním Vašich osobních údajů byl zaznamenán.

Váš záznam bude z databáze Vydavatelstvím KAM po Česku s.r.o. vymazán neprodleně, nejpozději však v zákonné lhůtě.

Váš hlas byl započítán. Děkujeme.