Středočeská centrála cestovního ruchu (SCCR) spustila nový turistický produkt zaměřený na aktivní pobyt u vody i na vodě. Symbolem pro další kampaň jsou růžové brýle a vtipné dvojsmysly. Jinak řečeno, střední Čechy pouští k vodě novou kampaň.
Cílem je nabídnout aktivní pobyt u vody i na vodě ve středních Čechách. V dvojsmyslu laděná kampaň dává projektu řadu vtipných možností na téma: zbav se starostí, uvolni se. Tón kampaně je hravý, pohodový, plný slovních obratů a dvojsmyslů. Vytvořen byl také web www.pustitkvode.cz, který nabízí praktické tipy na výlety, služby a zážitky na vodě i v jejím okolí. Kampaň poběží od května do září.
Více na
www.pustitkvode.cz
Nesouhlas se zpracováním Vašich osobních údajů byl zaznamenán.
Váš záznam bude z databáze Vydavatelstvím KAM po Česku s.r.o. vymazán neprodleně, nejpozději však v zákonné lhůtě.