Pustit k vodě

21.06.2024 | 08:17
str_cechy_voda.jpg

Středočeská centrála cestovního ruchu (SCCR) spustila nový turistický produkt zaměřený na aktivní pobyt u vody i na vodě. Symbolem pro další kampaň jsou růžové brýle a vtipné dvojsmysly. Jinak řečeno, střední Čechy pouští k vodě novou kampaň.

Cílem je nabídnout aktivní pobyt u vody i na vodě ve středních Čechách. V dvojsmyslu laděná kampaň dává projektu řadu vtipných možností na téma: zbav se starostí, uvolni se. Tón kampaně je hravý, pohodový, plný slovních obratů a dvojsmyslů. Vytvořen byl také web  www.pustitkvode.cz, který nabízí praktické tipy na výlety, služby a zážitky na vodě i v jejím okolí. Kampaň poběží od května do září.  

Více na
www.pustitkvode.cz




počet zhlédnutí: 9

tento článek najdete ve vydání: KAM po Česku červenec–srpen 2024

Máte zájem
o zásílání novinek?

Zadejte Vaši emailovou adresu a zajistěte si tak aktuality z České republiky.

Produkt byl úspěšně přidán do košíku
Produkt byl úspěšně odebrán z košíku

Děkujeme za Vaši odpověď,

Nesouhlas se zpracováním Vašich osobních údajů byl zaznamenán.

Váš záznam bude z databáze Vydavatelstvím KAM po Česku s.r.o. vymazán neprodleně, nejpozději však v zákonné lhůtě.

Váš hlas byl započítán. Děkujeme.