Olomoucký kraj a město Olomouc si z Regiontouru odvezou ceny

18.01.2011 | 19:48

Olomoucký kraj a město Olomouc si z Regiontouru odvezou cenyZimní kampaň Olomouckého kraje lákající turisty k návštěvě regionu získala Velkou cenu cestovního ruchu na letošním veletrhu Regiontour. Olomoucký kraj zvítězil před Národním vinařským centrem a Jihomoravským krajem.

Ocenění převzal osobně hejtman Olomouckého kraje Martin Tesařík. Speciální cenu Asociace krajů České republiky si ve stejné kategorii vybojovalo také statutární město Olomouc. Soutěž pořádá společnost Veletrhy Brno ve spolupráci s vydavatelstvím C.O.T. media. Vítězové Velké ceny cestovního ruchu byli vyhlášeni během čtvrtečního doprovodného programu veletrhů GO a REGIONTOUR v Brně. Ocenění byla předána v kategoriích Nejlepší jednotná kampaň, Nejlepší turistický portál, Nejlepší turistický produkt, Nejlepší cestovní kancelář a Nejlepší elektronický newsletter. Velká cena cestovního ruchu vznikla spojením dvou prestižních soutěží Náš kraj (vydavatelství C.O.T. media s.r.o.), a Grand Prix Regiontour (Veletrhy Brno a.s.) V minulosti byla soutěž otevřena pouze krajským úřadům, organizacím destinačního managementu, turistickým regionům, městům a obcím. Letos poprvé se do soutěžního klání zapojily i cestovní kanceláře. Ve čtyřech kategoriích, které hodnotila odborná porota, splňovalo podmínky zařazení do soutěže 63 přihlášek. V páté kategorii bylo odbornou, ale i širokou veřejností hodnoceno 55 cestovních kanceláří. Jako nejlepší jednotnou kampaň ocenila porota zimní kampaň Olomouckého kraje. V kategorii turistických portálů zvítězil portál www.branadocech.cz Ústeckého kraje, nejlepším turistickým produktem byl vyhlášen produkt Vysočina Tourism s názvem Cesty za poznáním, kulturou, sportem a odpočinkem. Nejlepšími cestovními kancelářemi podle poroty a laické veřejnosti byly Exim Tours, China Tours, Kovotour Plus, Tourtrend a Školní zájezdy. V kategorii elektronických newsletterů zvítězilo Statutární město Plzeň.

Velká cena cestovního ruchu 2011 Kategorie „Nejlepší jednotná kampaň" Podmínkou pro zařazení do soutěže bylo zaslání souboru alespoň 3 materiálů z balíčku jedné kampaně – např. katalog, plakát, mapa, DVD, venkovní reklama apod. 1. místo – Olomoucký kraj – Kampaň zima 2010/2011 2. místo – Národní vinařské centrum 3. místo – Jihomoravský kraj Speciální cena Asociace krajů – Statutární město Olomouc Kategorie „Nejlepší turistický portál" Porota hodnotila přehlednost, uživatelskou přívětivost, inovativní služby, množství informací, grafický vzhled, počet jazykových mutací atd. 1.místo – Krajský úřad Ústeckého kraje za portál www.branadocech.cz 2. místo – Centrála cestovního ruchu Východní Moravy za portál www.vychodni-morava.cz 3. místo – Pražská informační služba za portál www.praguewelcome.cz Speciální cena ministra pro místní rozvoj – Jihomoravský kraj za portál www.jizni-morava.cz Kategorie „Nejlepší turistický produkt“ Komise hodnotila nápaditost, využití infrastruktury cestovního ruchu, zapojení více služeb, oslovení cílových skupin v neposlední řadě samotnou obchodovatelnost produktu. 1. místo – Vysočina Tourism za produkt Cesty za poznáním, kulturou, sportem a odpočinkem 2. místo - ATIS a.s. za produkt Rekreace ROH – dovolená v Tatrách jako tenkrát 3. místo – Léčebné lázně Jáchymov, a.s. - za produkt VITAL týdny plné relaxace v lázních Jáchymov Speciální cena společnosti Veletrhy Brno – Městský úřad Jičín za produkt Rodinný průvodce Jičínem a okolím Kategorie „Nejlepší cestovní kancelář“ Nová kategorie Velké ceny cestovního ruchu. Přihlášeno bylo 55 cestovních kanceláří. Obchodní partneři i široká veřejnost hodnotili cestovní kanceláře ve třech kritériích: odborná úroveň pracovníků CK, přehlednost nabídky na webu, nejlepší tištěný katalog. Vyhlášeno bylo 5 cestovních kanceláří bez stanovení pořadí: Exim Tours China Tours Kovotour Plus Tourtrend Školní zájezdy Kategorie "Nejlepší elektronický newsletter" Společnou kategorií pro regiony i cestovní kanceláře byl elektronický newsletter. Odborná porota hodnotila grafický vzhled, přehlednost, množství informací a celkové zpracování. 1. místo – Statutární město Plzeň 2. místo – Statutární město Ostrava 3. místo – Wellness Hotel Frymburk

www.kr-olomoucky.cz



Máte zájem
o zásílání novinek?

Zadejte Vaši emailovou adresu a zajistěte si tak aktuality z České republiky.

Produkt byl úspěšně přidán do košíku
Produkt byl úspěšně odebrán z košíku

Děkujeme za Vaši odpověď,

Nesouhlas se zpracováním Vašich osobních údajů byl zaznamenán.

Váš záznam bude z databáze Vydavatelstvím KAM po Česku s.r.o. vymazán neprodleně, nejpozději však v zákonné lhůtě.

Váš hlas byl započítán. Děkujeme.